Frequently Asked Questions

FAQ

Bestellen

Hoe kan ik een Fish Print bestellen?

Bestellen kan via onze webshop. Ga naar het kopje ‘shop online’ in het hoofdmenu en kies jouw product. Voeg het gewenste formaat en eventueel de gewenste kleur toe aan je winkelmandje en volg de stappen in de checkout. Als een artikel niet op voorraad is wordt dit altijd vermeld. Je kunt ons dan een berichtje sturen via het contactformulier of een e-mail naar info@studiofish.nl

Hoe kan ik mijn bestelling aanpassen?

Verkeerde product besteld? Dan kun je voordat je bestelling is verzonden je product nog aanpassen. Dit kan niet meer via de webshop, maar wel door ons een berichtje te sturen via het contactformulier of een e-mail naar info@studiofish.nl

Betalen

Hoe kan ik betalen?

In onze webshop kun je betalen via iDeal of bankoverschrijving. Vergeet niet bij een bankoverschrijving je ordernummer te vermelden. Zo weten we bij welke bestelling de betaling hoort.

Verzenden

Hoelang duurt het voordat ik mijn bestelling in huis heb?

We streven ernaar je bestelling binnen 3 werkdagen te verzenden. Dit houdt in dat je je pakketje binnen 5 werkdagen in huis kunt verwachten. Je ontvangt van ons altijd een verzendbevestiging met een Track & Trace code van Post NL. Zo kun je je pakketje volgen. In sommige gevallen is ophalen in Amsterdam of Hilversum ook een optie. Mail ons voor de mogelijkheden.

Wat zijn de verzendkosten?

Voor de verzending van bestellingen binnen Nederland rekenen wij €4,95. Voor internationale pakketten hangt de prijs af van het formaat van het pakket en het land waar het pakketje naar verstuurd moet worden. Je kunt ons dan een berichtje sturen via het contactformulier of een e-mail naar info@studiofish.nl

Retourneren

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Doe je een bestelling in onze webshop, dan heb je 14 dagen bedenktijd na ontvangst van je bestelling. Je kunt binnen deze termijn ten alle tijden en zonder opgaaf van reden van de koop afzien. Wanneer wij het product in goede staat retour ontvangen krijg je de kosten van de bestelling binnen 14 dagen terug op je rekening gestort. De verzendkosten van je retourzending zijn voor eigen rekening.

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Mail naar info@studiofish.nl onder vermelding van je ordernummer dat je je bestelling of een deel van je bestelling wil retourneren

- Wij sturen je een mail terug met bevestiging van je retouraanvraag

- Stuur het product onbeschadigd en in de originele verpakking binnen 14 dagen terug naar Studio Fish. Verstuur je pakketje met Track & Trace code zodat je bewijs hebt van je verzending. Ons retouradres is:

Studio Fish

Pieter Aertzstraat 115-2

1074 VP Amsterdam

The Netherlands

Samenwerken met Studio Fish

Ik wil met jullie samenwerken, hoe regel ik dat?

We staan open voor allerlei samenwerkingen, van restaurants tot viswinkels tot conceptstores en andere bedrijven. Stuur een mailtje naar info@studiofish.nl. We maken graag kennis met je.